4 Eylül 2012 Salı

Cem Adrian - Sen Yağmurları Sevdiğinde



Hala bu adamı sevmeyenler var..
İlginç. Hiç mi ruhları yok acaba?
Belki ilk başta dinlemesi tuhaf zor ilginç gelebilir..
Ama Cem adrian'ın en güzel en boktan yanı dinledikçe kendine bağlamasıdır.
Eskiden de dediğim gibi bu herifin azı karar çoğu zarardır.. Dikkat edin :)

Sözler:

Yarın çok geç olacak.
Bugün henüz, henüz erken.
Büyüdüdükçe güzelliğini kaybeden her şey gibi;
Sen de, ben de kaybedeceğiz.

Yarın çok geç olacak.
Bugün henüz, henüz erken.
Büyüdükçe masumiyetini yitiren herkes gibi;
Sen de, ben de yitireceğiz..

Sen yağmurları sevdiğinde; ben vazgeçmiş olacağım.
Bu şehir ismimizi bildiğinde; ben gitmiş olacağım.
Al elimi koy kalbine, seni son kez duyacağım.
Tanrı bizi sorduğunda; ben sessiz kalacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)