2 Mayıs 2011 Pazartesi

The Alan Parsons Project - Old And Wise



The Alan Parsons Project - Old And Wise

As far as my eyes can see, there are shadows approaching me
- Gözlerimin görebildiği kadar, bana yaklaşan gölgeler var
And to those I left behind I wanted you to know
- Ve arkamda bıraktıklarıma, bilmenizi isterim ki
You've always shared my deepest thoughts
- Her zaman benim en derin düşüncelerimi paylaştınız
You follow where I go
- Nereye gidersem beni takip edeceksiniz

And oh when I'm old and wise
- Ve oh ben yaşlı ve bilgili olduğumda
Bitter words mean little to me
- Acı kelimeler benim için önemsiz olacak
Autumn Winds will blow right through me
- Sonbahar rüzgarları tam içimden esecek
And someday in the mist of time
- Ve bir gün zamanın buğusunda
When they asked me if I knew you
- Bana seni tanıyıp tanımadığımı sorduklarında
I'd smile and say you were a friend of mine
- Gülümseyip dostum olduğunu söylerim
And the sadness would be lifted from my eyes
- Ve hüzün gözlerimden uçup gider
Oh when I'm old and wise
- Oh yaşlı ve bilgili olduğumda

As far as my Eyes can see
- Gözlerimin gördüğü kadarıyla
There are shadows surrounding me
- Etrafımı saran gölgeler var
And to those I leave behind I want you all to know
- Ve ardımda bıraktıklarıma, bilmenizi istiyorum ki
You've always Shared my darkest hours
- En üzüntülü zamanlarımı paylaştınız
I'll miss you when I go
- Gittiğimde sizleri özleyeceğim

And oh, when I'm old and wise
- Ve oh, yaşlı ve bilgili olduğumda
Heavy words that tossed and blew me
- Beni havaya fırlatan ve kahreden ağır sözler
Like Autumn winds that will blow right through me
- Aynı sonbahar rüzgarlarının benden esip gidecekleri gibi esecekler
And someday in the mist of time
- Ve bir gün zamanın sisinde
When they ask you if you knew me
- Sana beni tanıyıp tanımadığını sorduklarında
Remember that you were a friend of mine
- Benim bir dostun olduğunu hatırla
As the final curtain falls before my eyes
- Final perdesi gözlerimin önüne düşerken
Oh when I'm Old and wise
- Oh yaşlı ve bilgili olduğumda

As far as my eyes can see
- Gözlerimin görebildiği kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)