20 Şubat 2011 Pazar

Radiohead - Street Spirit (Fade Out)



Bu işte mükemmel bir şarkı. Klibi de ayrı güzeldir.. Thom Yorke'nin sesini de seviyorum ben ya.. Hem kendi çalışmaları olsun hemde grup çalışmaları olsun cidden iyi :)

Sözler ve Çeviri:


Rows of houses, all bearing down on me
I can feel their blue hands touching me
All these things into position
All these things well one day swallow whole
And fade out again and fade out



This machine will, will not communicate
These thoughts and the strain i am under
Be a world child, form a circle
Before we all go under
And fade out again and fade out again


Cracked eggs, dead birds
Scream as they fight for life
I can feel death, can see its beady eyes
All these things into position
All these things well one day swallow whole
And fade out again and fade out again


Immerse your soul in love
Immerse your soul in love


Sokağın Özü
Evlerin gürültüsü
Hepsi üstüme geliyor
Mavi ellerinin
Bana dokunduğunu hissedebiliyorum
Bütün bu şeyler bir sıraya girecek
Bütün her şey kontrol altında olacak
Ve bir daha solup yok ol



Bu makine,
Bu makine iletişim kuramayacak
Bu düşüncelerle
Ve içinde olduğum nesille
Dünya çocuğu ol
Ve bir daire oluştur
Hepimiz dibe gitmeden önce
Ve bir daha solup yok ol



Kırık yumurtalar, ölü kuşlar
aşam için savaştıkça çığlık atıyorlar
Ölümü hissedebiliyorum, parlak gözlerini görebiliyorum
Bütün bu şeyler bir sıraya girecek
Bütün her şey bir düzene girecek
Ve bir daha solup yok ol


Bırak ruhun aşka dalsın
Bırak ruhun aşka dalsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)