10 Şubat 2011 Perşembe

Bruno Pelletier - Après toi le deluge



Bu işte beni benden alan bir ses... Yüzünü görmeme gerek yok. O ses nasıl bir ses allahım...
İlk kez Notre Dame de Paris'de Pierre Gringore olarak izlemiş , hem kendisine hem de sesine vurulmuştum.. Şimdi şu klipteki haline hiç mi hiç benzemiyordu.. Ben hala Bruno'yu müzikaldeki haliyle gözümde canlandırmaya devam ediyorum :))) 
Fransızcanın konuşması bile kulağa şiirsel gelirken , şarkı hali hele birde Bruno hali beni deli eden bir karışım.Seviyorum bu adamı da şarkılarını da.. Her ne kadar ne dediğini ancak google translate sayesinde öğrensemde.... 
Sözlerini yazmıyorum çünkü ingilizce çevirisini bulamadım :/ 
Umarım sizde benim kadar seversiniz.. 
Ufak bir not , eğer Notre Dame de Paris 1998 versiyonu olan müzikali izlemediyseniz inanın bana çok şey kaybediyorsunuz.. Mutlaka ama mutlaka izleyin... :) 


Keyifli dinlemeler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)