11 Şubat 2011 Cuma

Madonna - Like a Virgin



Madonna - Like a Virgin

I made it through the wilderness
Çölü sonuna kadar geçtim

Somehow I made it through
Bir şekilde başardım

Didn't know how lost I was
Ne kadar kaybolduğumu bilmiyordum

Until I found you
Seni bulana kadar

I was beat incomplete
çok yorgundum ve eksiktim

I'd been had, I was sad and blue
Elde edilmiştim, üzgündüm ve hüzünlüydüm

But you made me feel
Ama sen beni

Yeah, you made me feel
Evet, sen beni

Shiny and new
Parlak ve yeni hissettirdin

Nakarat:

[ Like a virgin
Bir bakire gibi

Touched for the very first time
İlk defa dokunulmuş

Like a virgin
Bir bakire gibi

When your heart beats
Ne zaman kalbin atsa

Next to mine
Benimkinin yanında

Like a virgin
Bir bakire gibi

Touched for the very first time
İlk defa dokunulmuş

Like a virgin
Bir bakire gibi

With your heartbeat
Kalp atışınla

Next to mine
Benimkinin yanında ]

Gonna give you all my love, boy
Sana bütün aşkımı vereceğim

My fear is fading fast
Korkum hızla yok oluyor

Been saving it all for you
Hepsini senin için saklıyordum

'Cause only love can last
Çünkü sadece aşk kalıcıdır

You're so fine and you're mine
Çok iyisin ve sen benimsin

Make me strong, yeah you make me bold
Beni güçlü hissettiriyorsun, beni cesur yapıyorsun

Oh your love thawed out
Ah aşkın samimileşti

Yeah, your love thawed out
Evet, aşkın samimileşti

What was scared and cold
Eskiden korkmuş ve üşümüştü

Nakarat

Oooh, oooh, oooh
Aaah, ahh, ahhh

You're so fine and you're mine
Çok iyisin ve benimsin

I'll be yours 'till the end of time
Sonsuza kadar senin olacağım

'Cause you made me feel
Çünkü sen beni

Yeah, you made me feel
Evet, sen beni

I've nothing to hide
Saklayacak hiçbir şeyim yokmuş gibi hissettirdin

Nakarat

Like a virgin, ooh, ooh
Bir bakire gibi, ahh, aah

Like a virgin
Bir bakire gibi

Feels so good inside
Çok iyi hissediyorum

When you hold me, and your heart beats, and you love me
Ne zaman bana sarılsan ve kalbin atsa ve beni sevsen

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
Ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah, ah

Ooh, baby
Aah, bebeğim

Can't you hear my heart beat
Kalbimin atışını duyamıyor musun?

For the very first time?
İlk kez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)