10 Mayıs 2012 Perşembe

İzel - Drakula ( bu bir iğrenmenin öne çıkan halidir )



Bari İzel şu söz yazamayan göt baş açan şarkıcılar furyasına katılmasaydı ! Bu ne ya? Bu nasıl bir müzik anlayışıdır lan? Demediği laf kalmamış. Aptalmış hayvanmış vs vs.. Ne günlere kaldık heyhat.

Klibe ise hiç birşey diyemiyorum. Drakula bu şarkıyı duysa kitabın sayfalarından çıkıp, İzele gerçek emiş neymiş göstermeye gelirdi.

Yazık vallahi. Güzelim müzik kültürümüzün de içine edildi artık. Sözler ya seks içerir ya şiddet ya bela okumalar... Nerde kaldı güzel aşk şarkıları ? Ya da hayata dair yazılanlar ?

İzel bu şarkıyı yapacağına söyleyeceğine hiç yapmasaymış keşke. 90'lardan dolayı olan saygım da bu şarkısından sonra bitmiştir.

2 yorum:

  1. Ben izel'i severdim. Keşke bunu görmeseydim :/

    YanıtlaSil
  2. sevmeyi geçtim, az çok saygım vardı eski sanatçı(!)lardan biri diye. ama artık eksilere düştü. iğrenç ötesi ya. söylediği yetmemiş tutmuş klip çekmiş

    YanıtlaSil

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)