19 Ocak 2011 Çarşamba

Starsailor-Tie Up My Hands



Çok sevdiğim şarkılardan biri daha.. :)

Sözler : (Çevirisiyle)


Wipe the make-up from your face
yüzündeki makyajı sil
Tie your hair and gently fall from grace
saçını bağla ve zerafetten yavaşça ayrıl
Take the disaffected life
hoşnutsuz hayatı geri al
Until I come again
tekrar gelinceye kadar
Men who ran the company ran your life
ömrün, şirkette çalışan adamlarla geçip gitti
You could have been his wife
onun eşi olmuş olabilirdin

I wanna love you but my hands are tied
seni sevmek istiyorum ama ellerim bağlı
I wanna stay here but I've been denied
burada kalmak istiyorum ama engellendim

Let's watch the clock until the morning sun does rise
sabah güneşi doğuncaya kadar saati izleyelim
Wipe the sweat from off your brow
kaşındaki teri sil
All that you believe is here and now
ve şimdi inandığın herkes burada

Wipe the shadow from your eyes
gözlerindeki karartıyı sil
You could have had more doubt
daha fazla şüpheye sahip olmuş olabilirdin
You could have let him fly
uçması için ona izin vermiş olabilirdin
Rest your daughter while your mother cries
annen ağlarken, kızını sustur

I wanna hold you but my hands are tied
seni tutmak istiyorum ama ellerim bağlı
I wanna lie here 'til we've killed this bitter doubt
burada yatmak istiyorum, bu acı şühpeyi öldürünceye kadar
I wanna hold you but my hands are tied
seni tutmak istiyorum ama ellerim bağlı

I wanna stay here but I've been denied
burada kalmak istiyorum ama engellendim
I wanna stay here but I've been denied
burada kalmak istiyorum ama engellendim
I wanna hold you but my hands are tied
seni tutmak istiyorum ama ellerim bağlı
Let's watch the clock until the morning sun does rise
sabah güneşi doğuncaya kadar saati izleyelim

I wanna sleep here but I've been denied
burada uyumak istiyorum ama engellendim
I wanna stay here 'til we've killed this bitter doubt
burada kalmak istiyorum, bu acı şühpeyi öldürünceye kadar
I wanna hold you but my hands are tied
seni tutmak istiyorum ama ellerim bağlı
I wanna sleep here but I've been denied
burada uyumak istiyorum ama engellendim
Let's watch the clock until the morning sun comes out
sabah güneşi görünene kadar saati izleyelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)