8 Ocak 2011 Cumartesi

Foo Fighters – The Pretender



Sevdim sevdim sevdim..
Benimde böyle çığırasım var bu aralar...

Sözler + Çeviri  :



Keep you in the dark
You know yhey all pretend
Keep you in the dark
And so it all began
Send in your skeletons
Sing as their bones go marching in again
The need you buried deep
The secrets that you keep are ever ready?
I'm finished making sense
Done pleading ignorance
That whole defense
Spinning infinity,boy
The wheel is spinning me
It's never-ending,never ending
Same old story

What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

In time or so I'm told
I'm just another soul for sale...oh well
The page is out of print
We are not permanent
We're temporary,temporary
Same old story

I'm the voice inside your head
You refuse to hear
I'm the face that you have to face
Mirrored in your stare
I'm what's left,I'm what's right
I'm the enemy
I'm the hand that will take you down
Bring you to your knees
So who are you?
Yeah,who are you?
Yeah,who are you?
Yeah who are you?
Keep you in the dark
You know they all pretend

So who are you
Yeah,who are you?
Yeah who are you?



Oyuncu

Karanlıkta tutuyorlar seni
Biliyorsun hepsi rol yapıyor
Karanlıkta tutuyorlar seni
Ve böyle başladı herşey
İskeletlerini gönder
Kemikleri yürürken söyle şarkını,tekrar
Senin derien gömülme ihtiyacın
Daima sakladığın sırlar hep hazırdı
Hazır mısın?
Anlamlı konuşmayı bıraktım
Cehaleti mazaret etmekten yoruldum
Bütün bu savunma
Dönüp duran sonsuzluk,oğlum
Direksiyon beni döndürüyor
Bu asla bitmez,asla bitmez
Aynı eski hikaye

Peki ya ben diğerleri gibi olmadığımı söylersem?
Ya senin diğer oyunlarına benzemediğimi söylersem?
Sen oyuncusun
Ya ben asla teslim olmayacağımı söylersem?
Zaman içinde veya bana söylendiği gibi
Ben sadece satılık bir ruhum
Sayfa baskıdan çıktı
Biz kalıcı değiliz
Biz gelip geçiciyiz,gelip geçici
Aynı eski hikaye

Kafanın içindeki sesim ben
Duymayı reddettiğin
Yüzleşmen gerekn suratım ben
Bakışından yansıyan
Geride kalanım ben,doğru olan neyse oyum
Düşmanım ben
Seni yere inderecek elim ben
Sana diz çöktürecek
O zaman kimsin sen
Evet,kimsin sen?
Kimsin sen?
Kimsin sen?
Karanlıkta tutuyorlar seni
Biliyorsun hepsi rol yapıyor

Öyleyse kimsin sen?
Kimsin sen?
Kimsin sen?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)