3 Ocak 2013 Perşembe

Aylin Aslım - Aynı



Biraz da nostalji yapalım :)
Herkes Aylin Aslım'ı gülyabani albümüyle ya da şarkısıyla tanıdı nedense.. Oysaki ilk albümü dehşet güzeldir.. :) Ve fazlaca melankoli dolu... Kısacası ben ilk çıktığından beri pek severim Aylin Aslım'ı :)
Keyifli dinlemeler..



Bu sabah uyandığımda
Yükselmiş duvarlar
Bir yabancıydın yanımda
Çekip gitsen şu anda,
Bana kalsa rüyalar
Ne değisti senden sonra?
Geceler aynı
Günler aynı
Yüzler,
Aynı sözler
Aşk uzaklarda...

Alıştım yokluğuna
Bana dokunduğun anlar
Artık hiçbir şey sorma.
Çekip gitsen şu anda,
Bana kalsa yalanlar
Ne değisti senden sonra?
Geceler aynı
Günler aynı
Yüzler,
Aynı sözler...
Aşk uzaklarda...
Uzaklarda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)