26 Ağustos 2012 Pazar

Yaşar Kurt - Ver Bana Düşlerimi



Uzun bir aradan sonra böylesi güzel bir şarkıyla dönüyorum :)
Ben gibi Yaşar Kurt severleri için gelsin :)

Sözler :


Gitmek kolay hım ya sonrası
Silebilirmisin
Sende kalan dudaklarımın nemini
Atamazsın biliyorum
Sende solan yüreğimi
Silebilirmisin
Sende kalan dudaklarımın nemini
Atamazsın biliyorum
Senle solan yüreğimi
Ver bana düşlerimi
Ver bana gülüşlerimi
Yanarsın ah yanarsın
Verirsen bana kendini
Ver bana düşlerimi]
Ver bana gülüşlerimi
Yanarsın ah yanarsın
Verirsen bana kendini

Gitmek kolay hım ya sonrası
Silebilirmisin
Sende kalan dudaklarımın nemini
Atamazsın biliyorum
Sende solan yüreğimi
Silebilirmisin
Sende kalan dudaklarımın nemini
Atamazsın biliyorum
Senle solan yüreğimi
Ver bana düşlerimi
Ver bana gülüşlerimi
Yanarsın ah yanarsın
Verirsen bana kendini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)