23 Haziran 2012 Cumartesi

Teoman - İstasyon İnsanları



Teoman için bir sürü kötü şey söylendi şu güne kadar..
Yok alkollü yakalanmış yok onu bunu yapmış vs vs....
Kimene yahu. Adam müzisyen! Müziğin hakkını veriyormu ? Sonuna kadar. :)
Üstelik sesinin de ayrı hastasıyımdır. Bu şarkıda çatallı yapmamış sesini gerçi :) Çatallı hali pek daha içten geliyor.. Neyse eski albümlerinden bir şarkı.. Daha dün gibi hatırlasam da eski..

Sözler :


Ruhidir benim adım
Hiç çıkamam evimden
Dostlar uydururum hayali
Mutluyumdur bu yüzden


Bir çiçek dürbününden
İnsanlara bakarken
Bir gün bir istasyon gördüm
Trenleri geciken


Yolcular ellerinde
Tek gidişlik bir bilet
Henüz bilmeseler de
Hayat bundan ibaret


İstasyon insanları burdalar tesadüfen
Aynı rüyayı görüp ayrı yerlere giden
Eskiden, çok eskiden
Ben daha çok küçükken


Henüz cennet plajı
Otopark olmamışken
Mercanların arasında
Küçük balıklar vardı


En güzelleri el boyunda
Kavuniçi olanlardı
Bir gün bir rüya gördüm
O kavuniçi balık benmişim


Büyümem beklenmeden
Afiyetle yenmişim
İstasyon insanları burdalar tesadüfen
Aynı rüyayı görüp ayrı yerlere giden


Ruhidir benim adım
Bir sırrım var saklarım
Ama görünce anlarsınız
Yalnız dikkat acımayın
Acınmak canımı en çok acıtandır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)