5 Kasım 2011 Cumartesi

Yasmin Levy - La Alegria



Günlerdir bu kadına ve şarkılarına takılmış haldeyim.
Bir insan böyle söylememeli. Yasaklanmalı !
Fena etkileyici , çok fazla etkileyici , çok içten gelen yanık bir ses.
Cem Adrian sevgime rakip olabilecek biri :) 



İngilizce çevirisi : 

I drink and drink and drink
To forget you
I sleep and sleep and sleep
So I don't have to think.
Damned be the world,
I live to pay for the sin of loving you.

I leave you forever, my love
But don't forget that I exist only for you
And I give you the song of my life as a present
Forever... until I die.

Türkçe :
Seni unutabilmek için,
İçiyorum, içiyorum, yine içiyorum.
Düşünmemek için,
Uyuyorum, uyuyorum, yine uyuyorum.
Kahrolası dünya,
Seni sevmenin günahını ödüyorum.


Seni sonsuza kadar terk ediyorum, aşkım,
Ama yalnız senin için var olduğumu bil.
Ve hayatımın şarkısını sana armağan ediyorum.
Sonsuza kadar… Ölene kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Müziği seviyormusun ?
Bu koyduğumuzu nasıl buldun ?
Çemkiresin mi var ?
Eh durma haykır o zaman ! :)